poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Zaległości

Wróciłem z urlopu, a tu:
- nadal nienapisana jest notka z "Eremanty"
- ciągle nie ma notki o F&Sf nr 2
- co oczywiste (bo czytałem na urlopie) nie ma notek o "Domu burz" i "Obozie koncentracji"
- nie chce mi się pisać o samym urlopie, ale napisałbym coś o krótkiej wizycie omalżepolconowej, tylko, że... nie chce mi się

A poza tym boli mnie kolano jak jasna cholera, więc chyba spełnia się przepowiednia doktora sprzed 5 lat, że po lewym przyjdzie i czas na prawe. By je pokroić.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Witam,

Chciałbym zamienić parę słów nt. geoportal, gml, dxf. Proszę o ew. kontakt na e-mail: stefaniakm@poczta.fm.

Pozdrawiam,
Michał.

AZoKo pisze...

No mam nadzieję, że obejdzie się bez cięcia i "samo" przejdzie. W każdym razie dużo zdrówka.

Anonimowy pisze...

Znam ten ból związany z kolanami... :( Życzę Ci, żeby operacja nie była konieczna.

I rozumiem jak to jest gdy się zwyczajnie człowiekowi nic nie chce...