wtorek, 15 listopada 2011

Książki VII i VIII i dalej... 2011

Zauważyłem własnie nieopublikowany post. Publikuję więc, kończąc go nieprzywoicie skrótowo. Jakoś nie mam siły na wklejanie obrazków...

Oj zaszalałem wakacyjnie. Budżet cierpi, półki cierpią i ja cierpię jak widzę jak one cierpią.
Pierwsze szaleństwo: antykwaryczne. Bo czyż można się oprzeć pokusie książek za 1 lub 2 złote? Później wyłowiłem coś z hipermarketowego kosza



Adam Hollanek "Zbrodnia wielkiego człowieka"
Za czasów "starej" Fantastyki nie cierpiałem wstępniaków AH. Właściwie nie wiem dlaczego. Książkę wypatrzywszy w koszu z kryminałami jednak wziąłem. Bardzo fajne ilustracje Andrzeja Brzezińskiego miały w tym swój udział.








Władysław Reymont "Wampir"
A to mam zamiar podsunąć małżonce, która jest po lekturze cyklu-którego-tytułu-nie-wolno-wymieniać.










Krzysztof Boruń "Ósmy krąg piekieł"
Ktoś (chyba Agrafek?) był bardzo zdziwiony, że nie czytywałem Borunia i Trepki. Może się to zmieni?





Grzegorz Drukarczyk "Zabijcie odkupiciela"
Nic o ksiażce nie wiem, ale leżała samotnie wśród romansideł w marketowym koszu w Jeleniej Górze i oddala się za jedyne 9.90zł, no to skorzystałem. Ale czy przeczytam?
Czy jestem nałogowcem?






Paweł Matuszek "Kamienna ćma"
Książkę wygrałem w konkursie redakcji F&Sf na fantastyczny limeryk. Bardzo się z tego cieszyłem, aż usłyszałem, że podobno na Krakonie autor powiedział, iż nikt jej nie zrozumie, gdyż nikt nie czyta w Polsce książek, do których tam nawiązuje.  To mnie trochę przeraża w kontekście mojego poprzedniego wpisu na blogu...








Pozostałe lipcowe nabytki to....

Miasta pod Skałą Huberath Marek S.
Wizje alternatywne 5 Antologia
Kantyczka dla Leibowitza Miller Walter M.
Rycerz spod ciemnej gwiazdy White T. H.
Świeca na wietrze White T. H.
Księga Merlina White T. H.

Sierpniowe:

W hołdzie królowi Antologia
LonNiedyn Miéville China
Uczta dla wron. Sieć spisków Martin George R. R.
Uczta dla wron. Cienie śmierci Martin George R. R.

Wrześniowe:

Wielki Guslar i okolice Bułyczow Kir (-ył)
Cieplarnia Aldiss Brian W.
Czarny olbrzym Bilenkin Dymitrij
Stos kłopotów Kuttner Henry
Twonk ¤ opowiadania Kuttner Henry
Zabawki diabła Kańtoch Anna


Brak komentarzy: