niedziela, 3 lipca 2011

Książki VI 2011

W czerwcu był Dzień Taty, był więc nieoczekiwany prezent, doszły książki z taniej w Warszawie od kolegi nosiwody, którego znam z internetu, były też normalne zakupy.




William Gibson "Wszystkie jutra"
Kolega nosiwoda zadzwonił i powiedział, że jest owa książka, za 10 zł. Wziąłem sądząc, że gdy na półkach księgarń króluje nowe wydanie, na allegro łatwo trafi się część 1 i 2 owej "Trylogii mostu". Łatwo i tanio. Na razie ani jedno, ani drugie... Poczekamy.






Antologia "Elektryzujące opowieści"
Też od nosiwody. Zarekomendował, to wziąłem. I patrząc na listę autorów chyba nie będę żałować: King, Chabon, Link, Ellison, Gaiman...








George R.R. Martin "Nawałnica mieczy" tom 1 i 2
Pisałem w liście książek majowych jaka zabawna powstała sytuacja: ja obejrzałem serial, ale to małżonka wciągnęła się w literacki pierwowzór. Zakup z Madbooksa.

Bernard Cornwell "Nieprzyjaciel Boga" i "Excalibur"
Od córek na dzień taty dostałem slicznego kwiatka z cukierków, a od żony zupełnie niespodziewanie w taniej ksiązce na Jezuickiej w Bydgoszczy dwa tomy trylogii arturiańskiej. Serdecznie dziękuję! Nie pozostałem jej dłuzny i wyszukałem coś takiego, co widnieje poniżej...







Catherine Webb "Zadziwiające i niezwykłe przygody Horacego Lyle'a"
Mam zamiar też się skusić na lekturę.









Fantasy & Science Fiction Wiosna 2011
Udało się zniwelować opóźnienie i numer dotarł wiosną. A we wnętrzu zapowiada się smakowita lektura. Zabieram na wakacje.

Brak komentarzy: