piątek, 1 kwietnia 2011

Książki 03'2011

Tak jakby posucha nadal w literaturze.
To przez remonty i cięcie wydatków. Poza tym - zaczynam się ograniczać widząc ile mam czasu na czytanie. Mało. Za mało. Pracuje nad przekierowaniem środków czasowych z worka "internet" do worka "czytanie".

Antologia "Kanon barbarzyńców"
Kupiona z przeceny w markecie. Jest tam opowiadanie Pawła Majki, więc sie nie zastanawiałem. Zastanawiam się dlaczego nie kupiłem wcześniej. Chyba przewidywałem ostateczne wylądowanie na tanich książkach.







Ursula K. LeGuin "Lawinia"
Książka wygrana w konkursie Fantasy&Science Fiction. Wreszcie wygrałem nie dzięki losowaniu, a dzięki temu co sam stworzyłem. Choć to nic wielkiego - cieszy.








Łukasz Orbitowski "Nadchodzi"
Nadal zauroczony "Tracę ciepło" z nadal nieprzeczytanym "Świętm Wrocławiem" poprosiłem o "Nadchodzi" w prezencie na... dzień mężczyzny. Podobno takowy istnieje. Teraz mam na dowód książkę w prezencie.







Fantasy&Science Fiction - Jesień 2010
Co prawda pismo wyszło wiosną 2011, ale wybaczam. Bo jest więcej niż przyzwoite. Bardzo dobre jest.

Brak komentarzy: